...

1 Aš, aišku, tave labai myliu. Bet save taip pat ne šiukšlyne radau!!!
2 Prasivalyk akis. Aš žmogus kaip ir tu.
3 Aš tavęs nepalieku, aš tik laukiu, kol tu užaugsi...
4 Visi mes sakome, kad mes stirpus... O kur gi mūsų stiprybė, kai visa naktį verkiame?
5 Ji per daug graži, kad leistų sau turėti sąžinę.
6 Laimė, kai sutinki savo buvusįjį su savo mergina, ir ji BAISI.
7 Tu ką, galvoji aš paskui tave lakstysiu? Mažuti mano, tikrai ne, mano kablai aukšti, ir dar karūna nukris.
8 Akcija, akcija! Paklausk manęs, kaip man sekasi, ir gausi nemokama kelionę nachui.
9 Myleti vaikiną nesunku. Tik reikia nepamiršti, kad bet kada jį paliksi.
10 Aš neegoistė! Man papraščiausiai nėra ką myleti , išskyrus save!
11 Jeigu aš neteisi - tu atsiprašyk ir užsičiaupk.
12 Jeigu mergina geria - ji turi priežastį, jei ne - turi vaikiną.
13 Gražinkit mane i praeitį, ten tokia buvo graži ateitis..
14 Vyras pasakė - vyras padarė. Tai du skirtingi vyrai.
15 Prisimink - tu vienintelis ir nepakartojimas. Kaip ir visi kiti.
16 Viskas kaip pasakoj - taip afigiena, net kažkaip netikiu...
17 Pamiršt tave? Ką tu! Aš iš pradžiu turiu tave prisiminti.
18 Gali žmogui atleisti viską, kai supranti , kad visam laikui jį praradai...
19 Atleisk man už tai, kad aš taip keistai tave "myliu".
20 Geriau jau tu mane nachui pasiustum, negu aiskintum 2 valandas, kaip ją myli.
21 Kaikada man sako: „Kokia tu graži, kai pyksti..“ -Reiškia aš dabar afigienai, super atrodau.
22 Taip, aš kalė, bet užtat kokia.
23 Aš nereikalauju. Tiesiog aš taip noriu.
24 Aš nenoriu būti su juo. Aš tik noriu , kad jis noretu but su manim.
25 Aš jus pasiunčiau, o žiūriu , jus iš ten.
26 Ašaros - geriausia priemonė makiažui valyti.
27 Supranti, tuo mes ir skiriamės: Tu man realus, o aš tau nelabai.
28 Esu supermodelis, tituluota grožio konkursų dalyvė, koketė, elegantiška, gracinga, žavinga, kerinti ir paslaptinga. Savaitgalius leidžiu Milane, o vakarieniauti skrendu į Paryžių ir geriu tik "Cristal". P.S. Nieko neieškau, norėjau tik pasigirti.
29 Verki? Paiimk, užsirukyk dar liko cigarečiu. Daugiau juk nieko neturi, tiesiog įtrauk ir užsimerk ir dūmai Tavo viduje išdegins svajones. Paprasta ar ne? ..nes Tu mano nuodėmė
..... Aš tokia esu ir ką?Šokdavau aukštai-krisdavau žemai. Px būdavo dažnai. Gyvenau linksmai ir sakydavau, kad man viskas gerai!
30 Sugebėjimas kartoti klaidas-mano Talentas.
31
Ne bučiniuose emsė, o tame, kad jie iš tavęs
32 Aš ne viena, vienatve visada su manim.
33 Aš tai karalienė, o tu tai nelabai..
34 Įprasta, kad mergaitėm patinka lėlės, o berniukams - gražios mašinėlės, bet tik iki 17metų... Po to 35 būna atvirkščiai..
35 Prireikia dvejų metų išmokti kalbėti ir reikia viso gyvenimo, kad išmoktum patylėti…
36 Susidomėjai? Na ir kas. Nori? Negausi. Ne tavo nosiai. Aš nepasikėlusi - Tu per žemai. Darau ką noriu, nes man galima viskas. Manai, esu nagla? Ooo, taip. Gerai manai. Na ir kas. O žinojai tai, kad man viskas px? Nežinojai? Tai dabar jau žinai.
37 Net jeigu tu GERIAUSIA. Atsiras žmogus, kuriam tu tokia nebūsi. Ir tu būtinai šį žmogų pamilsi..
38 Buk mano, vistiek neturi ka veikti.
39 Paklausk manes, kokia siandien diena, ir as tau atsakytiu, kad tai diena, kai lieki ant ledo!!
40 Siandien as per daug pikta, kad verkciau!
41 Tavo laime, kad as ne tavo laime. Ašara…
42 Atrodo viena, bet joje telpa tiek daug…
43 Išsiskyrimas - tai labai skaudus procesas, kai Amūras savo strėles traukia atgal.
44 Kai tave pamačiau, širdis protą pasiuntė nx...
45 Nu bliad nesuprantu visos kalės kaip kalės, bet kuo Tu kūrva išskirtine?
46 Davaj išsiskirsime? ir pažiūrėsim, blet, kas iš mūsų silpnoji lytis!
47 Man reikalingas ne tas, kuris kiekvieną dieną kartos „myliu“ o tas, kuris pasakys.. „O tu man tokia ir reikalinga.."
48 Dešimtys vyrų klaupiasi prieš ją, o ji pasirenka tą, kuris stovi ir žiūri į kitą pusę.
49 Nori. Gali. Sakai Negali? Vadinas Nenori!
50 Gyvenimas-tai šūdas tik su gera grafika...
51 Minia tik žiūri, o dailininkas mato. (M.Rodenas)
52 Dabar Aš esu naujas Jo narkotikas. O Jis neatsargus Mano vartotojas.
Kartais pagalvoju, kad turbūt mano gerosios savybės neatperka blogųjų ir jų esti daug daugiau. O sugebėjimas kartoti klaidas-mano Talentas.
53 Kažkas nori išeiti su tavimi ir būti laimingas.
54 Kitaip nei Tu - kažko nevaidinu.
55 Meile tai ne zodziai tusti...
56 Ji irodoma dideliais darbais ir pasiaukojimu …
57 Jausti vienatve, reiškia jausti mirti šalia savęs, jausti kad jinai tave pažysta, tačiau neateina tavęs, jausti kad tiktai ji viena žino tavo vardą..
58 Kiek daug aš atiduot galėčiau už tą kvėpavimą Kartu.
59 "Meile be skausmo nebūna", - pasakė ziukis ir stipriai apkabino ežį.
60 Daugiau jokių žodžių NE. Daugiau jokių sekundžių be tavęs ir jei staiga išeitum, saugočiau tave. Neleisčiau pabėgti.
61 Jeigu vyras moteriai duoda viska, ko ji tik papraso, reiskia - ji mazai praso.
62 Vyrai - buratinai, meluoja tam, kad kotas augtų
63 Gal ir ziurke, bet ne tavo lygio kale.
64 Likimas-tai gaidys be veido, bet jei jy turetu as jam smarkiai trenkciau..
65 Blogai ne tada kai nieko neturi, o tada kai nematai ką turi.
66 Jis norejo gauti viska. Tas viskas yra jinai.
67 Apmaudu, kai tavo svajonė išsipildo kitiem!
68 Tu dar čia? Kvailiai senai jau išsiskirste!
69 Ant tiek faina, kad net per faina, kad aš tokia faina.
70 Ką turiu, tą myliu. Ką myliu, tas mano!
71 Padaryk taip, kad jausčiau drugelius labai ilgai, gali?
72 Noriu būti barbe, nes ta kalė tuvi VISKA!
73 Love - is name. Sex - is game. Forget the name, just play the game!
74 . . . Jis sako kad as bejausme ir kad myleti nemokiu bet jis nezino kiek man reikejo iskenteti kad tapciau bejausme ir kad myleti jau nebe mokeciau .....
75 Tu įsivaizduok-manęs nėra, tu sėdi vienas ir nėra su kuo pasišnekėti.
- O tu kur?
- MANĘS NĖRA.
- TAIP NEBŪNA,- pasakė Meškiukas.
- Aš irgi taip manau,- pasakė Ežiukas.- Bet štai staiga - manęs visai nėra. Tu vienas. Ir ką gi tu darysi?
- Eisiu pas tave.
- Kur?
- Kaip kur? Į namus. Ateisiu ir sakysiu:"Kodėl tu neatėjai, Ežiuk?" O tu sakysi...
- Tu kvailys! Ką gi aš sakysiu, jeigu manęs nėra?
- Jei nėra namuose, vadinasi, išėjai pas mane...
- Ne, - pasakė ežiukas. - Manęs nei lašelio nėra. Supranti?
- Ko tu prie manęs pristojai? - įsižeidė meškiukas. – JEIGU TAVĘS NĖRA, tai ir MANĘS NĖRA, supratai?!!
76 Aš tavęs nemylėsu tik tada, kai nebylys pasakys kurčiam, kad aklas matė, kai bekojis vaikščiojo ant vandens.
77 “Aš dėl tavęs eisiu betkur..“
„Tada eik nahuj!“
78 Patikek, jei man reikes, as tavo vaikina pakabinsiu net budama be makiazo ir su sportine apranga.
79 POXujiste , Kuriai Tavo Nuomone Nerupi
80 Manai,kad esu lėlė? Vietoj širdies akmuo? Klysti, esu iš tų geresnių kurios moka žaisti su ugnim.
81 ..> Jis pasigedo tos mažos, svajojančios mergaitės su spindinčia šypsena, mylinčiomis akimis. Ji žiūrėjo į jį bejausmiu žvilgsniu. Jis suprato, kad ji jam pati svarbiausia. Jis norėtų ją susigrąžinti, bet ji jau nebetiki meile..
82 Moterys iš nieko gali padarytis tris dalykus: Šukuoseną, sriubą ir škandalą ;D
83 **Eina Mikė Pūkuotukas su Knysliuku. Pūkuotukas nei iš šio nei iš to, kad voš Knysliukui.
- Vini, už ką? - suklykia Knysliukas.
- Tai va, žinok, kiaule - gyvenimas pilnas netikėtumų. ;DDDD
84 "Praleisk visa gyvenima su tuo, su kuriuo praleistum paskutine savo gyvenimo diena" .
85 Kaip man nepatinka, kai tu tai atsirandi, tai dingsti. Arba būni čia arba dink išvis.
86 Jeigu tau kasa duobe - netrukdyk. Kai pabaigs , tu sau baseina pasidarysi.
87
Vadindamas mane kale, buk atsargus, nepamirsk, kad anksciau ar veliau as galiu nebuti TAVO kale.
88 Atsimeni, tu sakei, kad mano lupos saldzios? Tai va. Tu sio saldumo niekada neatsikratysi - nenuplausi. Tu visada tai atsiminsi.
89 Nieko mazuti, nieko, iseik. As pasistengisu paleist, as sugebesiu, as istversiu... man pasiseks. Na matai? As juk tavo saunuole...
90 Mylim vienas kita, o kai susitinkam, is karto apie tai pamirstam.
91 Tu niekam nereikalingas? Tavęs niekas nemilį? Tu nevienas.! Tu NULIS.!!
92 Tu esi vienintelis kuris privertė mane piešti tas kvailas širdutes sąsiuvinio lape.. ;*
93 Galbūt niekados nebuvau, tokia kokios Tau reikejo, tačiau dabar būsiu tokia kokios Tu niekada neturėsi!*
94 Tu sieki tobulmo, nejauti ribų, tau svarbu žinoti, kad yra Ta kuri tavęs trokšta, trokšta tavo lūpų, tavo šilumos, ilgesingų apkabinimų ir neužmirštamų bučinių, tačiau Toji jau pasirinko kitą, nes galbūt tu norėjai būti tobulas ne tik jai...
95 Mama bijau tamsos, grįšiu ryte.
96 Meilė - tai kančia,- pasakė Ežiukas bučiuodamas kaktusą.
97 Man sekasi, kai sekasi kietiems, nes kitų sekmė man atneša mano sėkmę *
98 Jei aš būčiau nereali, realybej manęs nerastum!!!...

1 comments:

Rašyti komentarą