Tarp kitko :))

Rezultatai šios dienos (2010.06.14):
Italija - Paragvajus (1-1)
Japonija - Kamerūnas (1-0)
Nyderlandai - Danija (2-0)

Vakar, įvykusių varžybų rezultatai (2010.06.13):
Vokietija - Australija (4-0)
Serbija - Gana (0-1)
Alžyras - Slovėnija (0-1)

Pradėjau nuo futbolo, nes tai dabar mane labiausiai domina. Truputi nusivylęs esu, nes per savo žioplumą sugebėjau ištrinti 9 varžybų rezultatus, kuriuos buvau pateikęs totalizatoriuje ir nusmugdinau visą mūsų komandą. Išties pagalvojus, nėra ko nervintis, bet tiek buvau užsivedęs, jau buvau vidury visos mūsų grupės ir mūsų komanda tarp visų šimtų dalyvaujančių, buvo net 8 vietoj. Tačiau per mane, kadangi aš esu toks nemokša, esame tik ~29 vietoj... Sprogsiu... Kas nors paguoskit!!! Na nieko kaip nors.. Turiu 3 taškus ir galiu sėdėt ramus sau.

O dabar paklausykit dainos prieš miegą...

0 comments:

Rašyti komentarą