Audi prieš BMW



"Audi" ir BMW - vieni didžiausių konkurentų viso pasaulio automobilių rinkose. Šią konkurenciją pastaraisiais metais gamintojai neretai išreiškia reklamomis, nukreiptomis tiesiogiai prieš savo oponentą. Nors tokie dalykai nėra reti - prie jau minėtų gamintojų dažnai prisijungia "Mercedes-Benz", "Nissan" dabar garsėja originaliomis reklamomis prieš "Porsche", tačiau "Audi" ir BMW humoristinio priešiškumo klodai, atrodo, yra neišsemiami.



"Audi" ir BMW reklamų karas "oficialiai" prasidėjo 2006-aisiais šia BMW reklama: "Sveikiname "Audi" laimėjus Pietų Afrikos metų automobilio vardą. Nuo Pasaulio metų automobilio laimėtojo."



"Audi" neliko be atsako - greitu metu pasirodžiusiame plakate jie sveikino BMW su laimėjimu Pasaulio metų automobilio rinkimuose. Ir parašė kaip šešiskart legendinių Le Mano 24 valandų lenktynių laimėtojas.



Prie šios kampanijos iškart prisijungė ir "Subaru" - jie pasveikino vokiečius su laimėjimais grožio konkursuose ir pasirašė kaip 2006 metų geriausio pasaulio variklio rinkimų nugalėtojas.



Ilgai netruko ir "Bentley". tiesa, jie apsiėjo be žodžių, tačiau gestai neretai būna iškalbingesni.



Dar vienas geras pavyzdys - šie reklaminiai stendai Santa Monikoje, JAV. "Audi" pirmoji pakabino kairėje matomą stendą su užrašu: "Koks tavo ėjimas, BMW?" Praėjus keletai dienų, BMW šalia pakabino savo reklamą: "Matas". Tai - šachmatų terminas, pasakomas po pergalingo ėjimo ir reiškiantis priešininko pralaimėjimą.



BMW šūkis - "Nepaprastai malonu vairuoti". Šiame plakate jie teigia, kad "Mercedes" taip pat gali suteikti vairavimo malonumą: autovežyje, gabenančiame BMW markės automobilius.



Honkongas, "Audi" pardavimo salonas. Tiesiai virš jo BMW išsipirko didžiulį reklaminį plotą ir iškabino milžinišką savo reklamą - "Kas galėjo pagalvoti, kad efektyvumas gali būti toks gražus."



BMW žinomas kaip gamintojas, savo automobilius leidžiantis tik varomus užpakaliniais ratais bei kartais - visais keturiais. Tuo tarpu "Audi" jau kelis dešimtmečius garsėja visų varančiųjų ratų sistema "Quattro". "Štai kas nutinka, kai neturi "Quattro". Šalikelėje pavaizduotas į kelkraštį nulėkęs tik galiniais ratais varomas BMW M3, o keliu nuvažiuoja "Quattro" sistemą turintis "Audi RS4" automobilis.


Fizikos pamoka. Mokytojai paprašius papasakoti apie efektyvumą ir dinamiką, vienas ir moksleivių papasakoja apie šiuos dalykus, puikiai suderintus BMW automobiliuose. Jis teigia, kad šie dalykai yra derinami visuose automobiliuose. Tol, kol nepamato "Audi"...


Draugiška konkurencija - kiekvieną kartą yra laimėtojas ir pralaimėtojas, pirmasis ir antrasis. "Mūsų draugai iš BMW gerai žino, ką reiškia būti antriems", - teigia "Audi".


Vis daugiau žmonių palieka BMW, "Mercedes-Benz" ir "Lexus" dėl "Audi". Daugiau nei bet kada anksčiau.


Šokinėk iš džiaugsmo. Džiaugsmas - BMW. Šitą reklamą reikia tiesiog peržiūrėti.

Audi prieš BMW
„Audi“ ir BMW - vieni didžiausių konkurentų viso pasaulio automobilių rinkose. Šią konkurenciją pastaraisiais metais gamintojai neretai išreiškia reklamomis, nukreiptomis tiesiogiai prieš savo oponentą. Nors tokie dalykai nėra reti - prie jau minėtų gamintojų dažnai prisijungia „Mercedes-Benz“, „Nissan“ pastaruoju metu pagarsėjo ne viena ypač originalia reklama prieš „Porsche“, tačiau „Audi“ ir BMW humoristinio priešiškumo klodai, atrodo, yra neišsemiami.

0 comments:

Rašyti komentarą